תפריט
תפריט

עבודות חשמל בגובה: הזמינו חשמלאי מוסמך והימנעו מסכנת חיים ממשית

חשמלאי לביצוע עבודות חשמל בגובה

ביצוע עבודות חשמל בגובה על ידי חשמלאי מוסמך דידי סיידון, למענה מהיר: 050-989-1234

בכל הנוגע לעבודות חשמל בגובה, ישנה סכנת חיים ממשית ואמתית, בטח לנוכח עניין הגובה הרב והליקויים האפשריים שנשקפים בכך.

לכן, בשום פנים ואופן לא מומלץ לאפשר לאנשים פרטיים לבצע עבודות חשמל בגובה לבדם ללא פיקוח או ללא סיוע, רצוי ואף עדיף להזמין חשמלאי מוסמך שיבצע את הפעולות הללו באופן נלווה, מקצועי, ובעיקר על-ידי גורם מוסמך.

עבודות חשמל בגובה על ידי חשמלאי מוסמך

לפי תקנות רשמיות של חברת החשמל, ישנו צורך לנקוט בנהלי ביטחון ובטיחות על-מנת להבטיח שעבודות חשמל מהגובה יתקיימו בהתאם לנהלי בטיחות הולמים ובאופן שמבטיח את שלומם וביטחונם של הגורמים אשר מטפלים בכך.

יש צורך בעבודה עם ציוד הרמה והגנה מפני חשמול, וכן להתקין הארקות להגנה מפני חשמול, בנוסף, רק חשמלאי מוסמך יקבע איפה להתקין את ההארקה החשמלית ההולמת, ולוודא שהדברים מתנהלים לפי נהלים מוסכמים וברורים.

וכן, במקרה של החלפת נורות ותאורה בגובה רב יש צורך בפיקוח של חשמלאי מוסמך וכן לוודא שמתח החשמל מורד באותו המקום, וזאת על-מנת לוודא שלא ייגרם חשמול או נזק למטפל או למתקין ברשת החשמל.

ישנם גם הוראות בטיחות נלוות נוספות על-מנת להימנע מתקלות פוטנציאליות נוספות ברשת החשמל בעת עבודה בגובה.

בכל הנוגע לעבודות חשמל בגובה, אל תהססו לפנות לחשמלאי מוסמך על-מנת שייטפל בעבודה בגובה, בעיקר לנוכח הסכנות הרבות שטמונות בכך והליקויים הפוטנציאליים שיכולים להיגרם כתוצאה מכך.

כמו-כן, חשוב לקיים בדיקות מקדימות לפני שמבצעים את הטיפול והחלפת רשתות החשמל בגובה.

סכנות עבודה בגובה

ישנן סכנות רבות שנובעות מעבודה בגובה, מעבר לסכנות הישירות להתחשמלות או לנפילה מצד הגורם המתקן, ולכן, הזמנת חשמלאי מוסמך לטיפול בתקלות הללו יכולות להציל חיים וכמובן גם לחסוך כסף רב בהמשך.

דידי- חשמלאי מוסמך ישמח לבוא לבדיקה מקדימה על-מנת לבדוק את היקפי הנזקים והבעיות שנשקפות לטיפול בעבודה בגובה, דידי בעל ניסיון עשיר בכל הנוגע לעבודות חשמל שונות, רקע מקצועי הולם ובעיקר יכולת להעניק פתרונות חסכוניים, נגישים, מקצועיים ומצילי חיים במקרים מסוימים.

חשמלאי מוסמך לביצוע עבודות חשמל בגובה

בכל הנוגע לעבודות חשמל בגובה, אל תחסכו, התקשרו לדידי, חשמלאי מוסמך והזמינו אותו לבדיקה מקדימה שיכולה לחסוך לכם בהמשך כסף רב ובמקרים מסוימים אף להציל חיים.

טיפול ברשת החשמל הביתית מצריכה ניסיון, הסמכה ומקצועיות רבים ,רק חשמלאי מוסמך הנו בעל הרשאה של משרד הכלכלה לטיפול בתקלות החשמל השונות. בכל הנוגע לעבודות חשמל בגובה, אסור בתכלית לאפשר לאנשים לא מוסמכים או בלתי מנוסים לטפל בתקלות הללו שיכולות להיות מסכנות חיים.

צרו קשר עם דידי, חשמלאי מוסמך על-מנת שיגיע לבדיקה מקדימה וידאג לכם לרשת חשמל בטיחותית ותקינה.

לטיפים נוספים ומידע חשוב על חשמל בטיחותי בביתכם, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר