תפריט
תפריט

מערכות בית חכם מומלצות בישראל

מערכות מומלצות בישראל

מערכות בית חכם בישראל הן כבר לא רק תענוג למעטים בלבד, אנו מבחינים ביותר אנשים שרוכשים מערכות בית חכם ממותגים שונים וברמות מחירים שונים.

במאמר זה להמלצות לבית חכם ולמערכות מובילות בשוק. I digital משווקת כיום בסניפיה מותג בשם “Green point”, זאת מערכת שמאפשרת לשלוט בפעולות של מכונת הכביסה ודוד המים וכוללת לוח פיקוד דמוי טבלט שאפשר לקחת לכל מקום וכמעט לא דורש טעינה חשמלית.

יתרון נוסף הוא החיבור שלה ל-Wifi, עלות בסיסית תעמוד על כ-1,300 שקלים ורכיב נגבים יעלה כ-549 שקלים, המערכת כוללת חמישה רכיבים שעולים לערך 4,000 שקלים.

בזק משווקת גם מערכת מבוססת Wifi שבחלקה נשלטת על-ידי אפליקציה. היא מאפשרת גם לרכוש מצלמות אבטחה ושקעים שנועדו לשפר ביצועים של מכשירים.

המערכת עולה 2,640 שקלים. שני מותגים עיקריים נוספים הם: Philips Hue שמשווקת על-ידי טופ-אודיו וגם WeMo של בלקין שמשווקת בדיוטי-פרי.

מדובר בנורות חכמות שמשווקות במחיר התחלתי של 400 שקלים.

מתג חשמל מוחלף למערכת בית חכם מומלצת

למי זה מתאים?

התקנת מערכת בית חכם טובות בעצם לכלל בעלי רשתות החשמל הביתיות ומכשירי החשמל.

חברות שונות יספקו לכם היום אוטומציה ותפעול של מערכות החשמל הביתיות בהתאם להפיכה של מכשירים "טיפשים" ל"חכמים" בקלות יחסית.

למשל: רשת דיגיטל הום תאפשר לכם לרכוש שקעים דיגיטליים שיהפכו מפסקי תאורה רגילים לחכמים לתריסים שלכם וגם למכשירי חשמל נוספים. חברת Efergy משווקת ב-KSP ומאפשרת להתאים מפסקים לרשתות חשמל ביתיות.

דיירים בכל סוגי הבתים ובפרט בעלי משפחות עם ילדים ונוער יוכלו להפיק תועלת אדירה ממערכת בית חכם.

המערכות הללו יאשרו לכם לקיים בקרה, שליטה וניהול של מכשירי חשמל ביתיים, כמו למשל: ולהפעיל ולכוון את המיזוג בביתכם, להדליק את דוד השמש לפני שתגיעו הביתה וגם להפעיל תאורה עבור הילדים והפעוטות בבית. בהתאם לכך, מדובר בכלי מאוד יעיל וחסכוני לכולם.

חשמלאי מוסמך להתקנות בית חכם

דידי סיידון הוא חשמלאי מוסמך בנס ציונה והסביבה מטעם משרד הכלכלה ובעל הסמכות נוספות. דידי מנוסה מאוד בטיפול ברשתות חשמל ביתיות ובהתאם לכך הוא גם ידע ויכולת להמליץ לכם על מערכת בית חכם שמתאימה לצרכים שלהם.

דידי יבוא אליכם לפגישת היכרות ובדיקה ראשונית, לאחר מכן ימליץ לכם על מערכת בית חכם מומלצת לצרכים ולתקציב שלכם. דידי נותן שירות ברחבי אזור המרכז והשרון, בעל רמת זמינות גבוהה, מחויבות ואמינות ללא פשרות.

אל תהססו לפנות לדידי עוד היום על-מנת להבטיח לעצמכם המלצה וגם התקנה של בית חכם. הידע והניסיון של דידי שווים לכם בפועל זמן רב ובעיקר כסף שתחסכו, התאמת מערכת הבית החכם לצרכים שלכם תאפשר לכם להתאים את המסגרת התקציבית ואת הדגם של המערכת לצרכים שלכם.

לא מומלץ לנסות לטפל בכך לבד, קנייה חוזרת או החלפה יבזבזו לכם זמן וכסף רבים. פנו לדידי עוד היום ותיהנו מבית חכם בהתאם לצרכים שלכם

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר