תפריט
תפריט

איך למנוע קצר חשמלי?

קצר חשמלי היא תקלה שכיחה במערכות חשמל ביתיות, אין זה אומר שלא מדובר בתקלה שמצריכה טיפול מידי או מפחית מהבעייתיות שהיא יוצרת לדיירי הבית.

מהו קצר חשמלי?

קצר חשמלי נוצר כאשר שני מוליכים או יותר נוגעים אחד בשני, בפועל, כאשר ישנו רגע בו הדלקנו מכשיר חשמלי בבית והאור בכל הבית כבה לפתע הוא הרגע בו צריך לצאת לארון החשמל ולהרים את המפסק כדי לחדש את הזרם בכל הבית.

מדובר בתקלה שכיחה ביותר, אך גם כזאת שמצריכה טיפול מידי על-ידי חשמלאי מוסמך שידע כיצד לאתר את מקור הקצר ולטפל בו במהירות וביעילות.

כאשר אחד המעגלים החשמליים בלוח החשמל מקצר הדבר נובע מבעיית בידוד בין מוליכים או חדירת נוזלים. מקרים נוספים עשויים להיות גם במהלך עבודות חשמל כגון התקנת בית חכם.

לעתים הקצר יכול לנבוע ממכשיר מקצר בבית שצריך לנתק ממקור החשמל, הדבר יכול לנבוע מהצטברות אבנית על גוף החימום של המכשיר וזליגה של המתח החשמלי שמקפיצה את החשמל בשאר הבית. במקרה הזה חשוב להזמין חשמלאי מוסמך בלבד.

חשמלאי מבצע פעולה למנוע קצר חשמלי

איך לתקן קצרים חשמליים?

כדי לבצע תיקון קצר חשמלי צריך קודם כל לאתר את מקור הקצר, לשם כך חשוב להזמין חשמלאי מוסמך בלבד שיטפל לכם במערכת החשמל הביתית.

ההתעסקות בחשמל ובפרט במכשירים מקצרים או בארון חשמל במתח גבוה היא מסוכנת מאוד ולכן על-פי החוק במדינת-ישראל רק חשמלאי מוסמך בעל רישיון בתוקף יכול לטפל בתקלה כזאת.

לחשמלאי מוסמך יש כלים וידע שיאפשרו לו לתקן קצר חשמלי במהירות, ביעילות ובעיקר בבטיחות מלאה לטובת יושבי הבית והסביבה. לאחר שהחשמלאי המוסך יגיע לביתכם הוא יבדוק איזה אזור בבית "קפץ", בין אם זה ממסר הפחת או המפסק הראשי, לאחר מכן ירים את שאר המתגים בארון החשמל, ברגע שיקפוץ החשמל ויכבה הזרם החשמלאי ידע מהו מקור הקצר.

באופן הזה, יורמו כל המפסקים פרט לבעייתי וכך יהיה ברור באיזה אזור אין חשמל. חשוב לזהות את הסיבה לקצר וכך לשפר את היעילות והקלות בה נפתר הקצר בפועל. רק חשמלאי מוסמך מורשה לתקן קצר חשמלי בביתכם.

חשמלאי מוסמך לתיקון קצר חשמלי

מחשפים חשמלאי בנס ציונה? דידי סיידון הוא חשמלאי מוסמך מזה שנים רבות, בעל הסמכה ממשרד-הכלכלה ותעודות נוספות. דידי יוכל לפתור את הבעיה בקלות וביעילות וכמובן יתקן את הקצר החשמלי.

השירות ניתן בכל מרכז הארץ והסביבה, גם אם נדמה לכם שאתם יכולים לפתור את התקלה לבד, פנו אלינו עוד היום על-מנת לתאם בדיקה ראשונית וקבלת הצעת מחיר.

אל תנסו לחסוך ולתקן זאת לבד, פנו לדידי עוד היום על-מנת לקבל שירות איכותי, מקצועי, אמין ובעיקר כזה שיאפשר לכם להיות שקטים ובעלי רשת חשמל בטיחותית ותקינה.

אנו מתמחים בכלל תיקוני החשמל הביתיים והתעשייתיים והוא מוסמך לטפל בכלל תקלות החשמל הביתיות. הזמינו את דידי עוד היום ותיהנו מרשת חשמל בטוחה ותקינה.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר