תפריט
תפריט

חיבור תלת פאזי: המדריך לחיבור תלת פאזי

חיבור תלת פאזי

מחפשים מידע על חיבור תלת פאזי? או זקוקים לסיוע של חשמלאי מוסמך לחיבור של תלת פאזי? כאן תמצאו את כל התשובות על חשמל תלת פאזי.

בכל הנוגע לחיבור תלת פאזי ברשת החשמל הביתית, ישנם צבעים שונים, בהתאם לתקנות החשמל נאמר כי במעגלים תלת פאזיים ישנו סימון מסוים לסדר הפזות, הסימון המקובל הנו:

L1 לחום, L2 לחום (פס כתום), L3 חום (פס שחור). אין דרישה הכרחית להיצמד לסימון הספציפי הזה מאשר ומרבית הכבלים מיוצרים בהתאם לקוד הצבעים הללו. בהתאם לכך הבחירה היא גמישה.

רק חשמלאי מוסמך יכול לטפל לכם בכך.

חיבור תלת פאזי על ידי חשמלאי מוסמך סיידון דידי

מהו חיבור תלת פאזי?

חיבור תלת-פאזי או בעברית "מופע" מהווה כינוי לזרם החילופין שקיים בקווי מתח המסופקים לבתים באמצעות חברת החשמל. החיבור הבסיסי יותר בעבר היה פאזה אחת עם זרם של כ-25 עד 40 אמפר.

אזה, או בעברית "מופע", היא כינוי לזרם החילופין הזורם בקווי המתח המסופקים לבתים באמצעות
חברת החשמל. בעבר סיפקה חברת החשמל רק חיבור אחד (פאזה אחת) דרכה ניתן להזרים זרם של 25 עד 40 אמפר. חיבור זה היה מספיק לצריכה של כ-220 וולט. אם המזגן היה צורך 1,800 וואט, בכל רגע של הפעלה הוא היה צורך 8.18 אמפר. במידה והיה צורך בהפעלת מוצרים נוספים, צריכת החשמל הביתית כבר הייתה מאמירה.

בהתאם לכך נולד הצורך בחיבור תלת פאזי, כלומר, שלושה חיבורי חשמל שכל אחד מהם מכיל 25 אמפר, וסה"כ 75 אמפר. העומס ברשתות-החשמל הביתיות עומד טוב יותר בעומס באופן הזה. עוד יתרון של חיבור זה מתייחס לעובדה שאם חלה תקלה באחד החיבורים, לא כל רשת החשמל הביתית מושבתת.

מה היתרון בחיבור תלת פאזי?

בהתאם למה שנאמר קודם לכן, באמצעות חיבור תלת-פאזי ישנה אפשרות להפעיל יותר מכשירי חשמל ביתיים בו-זמנית, ללא חשש מעומס יתר, או מקריסת מערכת החשמל הביתית. חיבור זה נגיש יותר ליותר בתים ברשת החשמל הביתית שלהם, אל תהססו לפנות לחשמלאי מוסמך בלבד על-מנת להתקין את המערכת הזאת, מדובר בהתקנה שמשנה את איכות החיים לחלוטין ומאפשרת הנאה מקיבולת חשמל אחרת לחלוטין. באמצעות אספקה של כ-75 אמפר תוכלו להפעיל במקביל מכונת כביסה, מייבש, מזגן וכן הלאה ללא חשש מעומס יתר על המערכת.

בחירת חשמלאי מוסמך לחיבור תלת פאזי

רק חשמלאי מוסמך הנו בעל תעודה מטעם משרד-הכלכלה לטיפול ברשת החשמל הביתית שלכם
ומוסמך לפצע התקנת תלת-פאזי בצבעים. מדובר בהתקנה אשר מצריכה רמת מיומנות גבוהה לצד עבודה לפי תקנות ונהלי בטיחות מחמירים. בשום פנים ואופן אל תנסו לחסוך בעלויות ולבצע זאת לבד. מדובר בעבודה אשר מצריכה הסמכה וניסיון.

לכן, מומלץ לפנות לדידי – חשמלאי מוסמך בתל אביב והסביבה, בעל ניסיון עשיר של שנים רבות בכל עבודות החשמל, דידי נותן שירות ביישובים רבים באזור המרכז ובמקביל אוחז בניסיון עשיר בהתקנות מורכבות תוך שמירה על אמינות גבוהה, מחויבות ללקוח ומחירים הגונים.

לסיכום, אל תהססו פנו לדידי עוד היום על-מנת להזמינו אליכם לבדיקה ראשונית ללא התחייבות וקבלת הצעת מחיר.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר