תפריט
תפריט

התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV

מותג הרכב הסיני BYD מציע לנו מגוון דגמים של רכבים חשמליים מעוצבים וחסכוניים. אחד הדגמים הפופולאריים ביותר הוא BYD Han EV, שניחן באפשרויות הטעינה הנוחות והמתקדמות ביותר בתחום. אז אילו סוגי עמדות טעינה חשמליות לרכב BYD Han EV ניתן למצוא? ועל מה חשוב להקפיד בתהליך ההתקנה? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם

התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV

BYD Han EV – אפשרויות טעינה מתקדמות

מותג הרכב הסיני BYD הפך להיות אחד המובילים בתחום הרכבים ההיברידיים, כשהוא מציע מגוון דגמים מעוצבים וחסכוניים וביניהם, BYD Han EV המציע מגוון אפשרויות טעינה נוחות ומתקדמות:

טווח נסיעה

בזכות שימוש בטכנולוגיית Blade Battery, המספקת צפיפות אנרגיה ברמה גבוהה וחיי סוללה ממושכים, סוללת הרכב של ה – BYD Han EV יכולה להגיע לטווח נסיעה מרשים למדי, היכול לנוע בין 400 ל – 520 ק"מ בין טעינה לטעינה.

טכנולוגיה מתקדמת

בסוללות הרכב של BYD Han EV מיושמות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, המסייעות לשיפור ביצועי הסוללה ומפחיתות את סיכוני ההתחממות וההתלקחות של הסוללה.

התאמה נרחבת

רכבי BYD Han EV מגיעים עם תאימות נרחבת לתקני הטעינה השונים וזאת בעיקר בשל תקן Combined Charging System, שהופך להיות התקן החיבור הנפוץ ביותר באירופה וברחבי העולם.

סוגי עמדות טעינה חשמליות לרכב BYD Han EV

עמדות הטעינה החשמליות של רכבי BYD Han EV מתחלקות לשני סוגים עיקריים:

עמדות טעינה AC

עמדות טעינה מסוג זה הן עמדות טעינה ביתיות, הנחשבות לרוב לעמדות טעינה איטיות יותר לעומת האפשרויות האחרות הקיימות בשוק.

עמדות טעינה DC

עמדות טעינה DC הן עמדות טעינה יעילות ומהירות במיוחד, היכולות להגיע לטעינה מספקת תוך כחצי שעה בלבד.

התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV

התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV יכולה להתבצע בבית פרטי ובבניין דירות משותף וכן כחלק מעמדות טעינה ציבוריות. במקרים בהם נדרש להתקין את עמדות הטעינה בבניין דירות משותף, יש לקבל את הסכמת השכנים ובעת הצורך, לפנות אל וועד הבית לקבלת אישור חיבור לארון החשמל המשותף.

ככלל, תהליך התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV עם חשמלאי מוסמך הוא תהליך פשוט למדי, המורכב ממספר שלבים מרכזיים:

הערכת תשתית החשמל

בדיקת תשתית החשמל הקיימת היא השלב הראשון והחשוב בתהליך ההתקנה, כשתוצאות הבדיקה יסייעו להבטיח נגישות מקסימלית ותאימות למטען.

התקנת עמדת הטעינה

ההתקנה עצמה כרוכה בחיווט קשיח למערכת החשמל ועמידה בתקני הבטיחות הנדרשים.

אבטחת עמדת הטעינה

במהלך ההתקנה ולאחריה, חשוב לדאוג לאבטחת עמדת הטעינה אם זה אמצעים חיצוניים כנגד מזג האוויר ואם זה אמצעי אבטחה כנגד סיכוני התחשמלות.

התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV – חשוב לדעת

עם טווח נסיעה של עד 521 ק"מ וקיבולת סוללה מרשימה של 86 קוט"ש, כדאי לקחת בחשבון כי חיבור הטעינה המתאים הוא חד פאזי / תלת פאזי והשקע המתאים הוא מסוג Type 2. בכדי להבטיח טעינה איכותית ולהבטיח שמירה מקסימלית על חיי הסוללה, תהליך התקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV צריך להתבצע על ידי חשמלאי מקצועי ובעל רישיון בתחום, שיפעל להתקנת עמדת הטעינה בהתאם לקיבולת החשמל של הבית ותקני הבטיחות הרלוונטיים.

לסיכום

מותג הרכב הסיני BYD Han EV מציע לנהגים מגוון אפשרויות טעינה נוחות ומהירות. בכדי ליהנות מחוויית טעינה איכותית, חשוב לדאוג להתקנת עמדת טעינה לרכב BYD Han EV עם חשמלאי מקצועי ומנוסה בתחום. איש מקצוע כזה ידאג להערכה מקדימה של תשתית החשמל, התקנת עמדת הטעינה, ואבטחתה – הן מפני נזקי התחשמלות והן מפני נזקים חיצוניים כמו נזקי מזג האוויר.

צפו: BYD HAN

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר