תפריט
תפריט

התקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208

רכבים חשמליים הפכו בשנים האחרונות לחלק בולט מהנוף בכבישי ישראל. ככל שהפופולאריות שלהם הולכת וגוברת, כך גם עולה הדרישה לפתרונות טעינה נוחים ונגישים. אחד מהדגמים החשמליים שהצליחו לכבוש את ליבם של הנהגים בישראל הוא פיג'ו דגם e-208, המציע טווח נסיעה מרשים וביצועים איכותיים והנה לפניכם כל מה שצריך לדעת על עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208

התקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208

פיג'ו (Peugeot): דגם e-208

מכוניות חשמליות הן כבר לא מחזה נדיר בכבישי ישראל, כשבשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חברות ודגמים וביניהן, פיג'ו דגם e-208, המציע שילוב מנצח של חיסכון ועיצוב חדשני. בדומה לדגמי ה-208 הרגילים, כך גם הדגם החשמלי e-208 מגיע בתצורה קומפקטית ולהגיע לטווח נסיעה מרשים של עד כ – 340 ק"מ.

 

סוגי עמדות טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208

הכרת סוגי עמדות הטעינה המתאימות לרכב פיג'ו דגם e-208 תסייע לנו לתכנן היטב את הנסיעה היומית ולהביא לאופטימיזציה של זמני הטעינה. כך, בפיג'ו דגם e-208 ניתן למצוא שני אמצעי טעינה:

Type 2

כניסת Type 2 היא החיבור הנפוץ ביותר, המתאים גם לטעינה ביתית, הנחשבת אמנם לפתרון טעינה איטי למדי (הנמשכת לרוב בין 5 ל-7 שעות), אך מהווה פתרון נוח ושימושי בעת הצורך.

CCS

כניסת CCS מציעה פתרונות טעינה מהירים במיוחד (טעינת DC), מהם ניתן ליהנות הן בעמדות הטעינה הציבוריות והן בעמדות טעינה פרטיות בעלות קיבולת טעינה גבוהה.

 

כיצד מתקינים עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208?

את עמדות הטעינה השונות ניתן להתקין הן בבתי מגורים (פרטיים או משותפים) והן במקומות מסחריים ובכל מקרה, תהליך ההתקנה לכשעצמו זהה למדי בשני המקרים וכולל את השלבים הבאים:

בדיקת מערכת החשמל

התקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208 כרוכה כמובן בחיבור לרשת החשמל ולכן, בשלב הראשון חשוב לבדוק את תשתית החשמל הקיימת, באופן שיאפשר לחשמלאי לוודא כי תשתית החשמל תוכל לעמוד בהנחיות ובדרישות המתח והאמפר של עמדת הטעינה.

מיקום עמדת הטעינה

את עמדת הטעינה יש להתקין במיקום נוח ונגיש מצד אחד ושמור ומאובטח מצד שני (מפני פגעי מוג האוויר, נזקי חשמל ועוד)

חיבור לרשת החשמל

לאחר תהליך ההתקנה וחיווט מערכת החשמל במידת הצורך, החשמלאי המתקין יפעל לחיבור העמדה לרשת החשמל והצגת כלל האישורים וההיתרים מהרשות המקומית.

 

כך תבחרו נכון חשמלאי מומלץ להתקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208

בין אם מדובר בהתקנת עמדת טעינה פרטית ובין אם בהתקנת עמדת טעינה מסחרית, התקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208 צריכה להיעשות על ידי חשמלאי מקצועי ומנוסה בתחום והנה לפניכם כמה טיפים שימושיים לבחירת החשמלאי המומלץ ביותר:

רישיון

בשלב הראשון, יש לוודא כי מדובר בחשמלאי מקצועי ובעל רישיון מתאים להתקנת עמדות טעינה חשמליות.

ניסיון

ניסיון מוכח בתחום התקנת עמדות טעינה חשמליות בכלל והתקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208 בפרט, הכולל היכרות עם דרישות הרשויות המקומיות וחברת החשמל, יוכל לסייע לנו לוודא כי אכן מדובר בחשמלאי מקצועי ומנוסה.

המלצות

כמו במקצועות אחרים, גם כאן, המלצות וביקורות חיוביות של לקוחות אחרים, יוכלו בהחלט להעיד על כך שמדובר בחשמלאי מומלץ.

 

לסיכום

כחלק מחוויית הנהיגה ברכב חשמלי, עלינו להקדיש את תשומת הלב הראויה לנושא התקנת עמדת טעינה לרכב פיג'ו דגם e-208, באופן שיאפשר לנו לתכנן היטב את הנסיעה היומית ולהביא לאופטימיזציה של זמני הטעינה. את התקנת עמדת הטעינה יש לבצע עם חשמלאי מקצועי ומומלץ, אותו יש לבחור בהתאם למספר קריטריונים מרכזיים, כמו רישיון בתחום, ניסיון מוכח וכמובן, המלצות.

 

צפו: Peugeot e-208

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר