תפריט
תפריט

התקנת עמדת טעינה לרכב פולקסווגן דגם ID.4

מותג הרכב הגרמני פולקסווגן הצטרף אל מהפכת הרכבים החשמליים והביא לנו את דגמי ID.3, ID.4 ו-ID. Buzz המצטיינים בחיסכון משמעותי וטווח נסיעה מרשים. בכדי שתוכלו להפיק את המרב וליהנות בצורה מקסימלית מהרכב שלכם, כדאי שתחשבו על התקנת עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן, והנה לפניכם כל המידע החשוב בנושא

התקנת עמדת טעינה לרכב פולקסווגן דגם ID.4

פולקסווגן: דגמי ID.3, ID.4 ו-ID. Buzz – היתרונות המרכזיים

שוק הרכבים החשמליים עובר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, כשיותר ויותר חברות מצטרפות אל הטרנד החם ומציעות מגוון דגמים מעוצבים וחסכוניים במיוחד. מותג הרכב הגרמני פולקסווגן הצטרף אף הוא אל תחום הרכבים החשמליים ומציע לנו את דגמי ID.3, ID.4 ו-ID. Buzz, המציגים מספר יתרונות בולטים:

טווח נסיעה מרשים

הדגמים החשמליים של פולקסווגן מסוגלים להגיע לטווח נסיעה הנעה בין 350 ק"מ ל – 410 ק"מ.

מגוון אפשרויות טעינה

אפשרויות טעינה רבות ומגוונות הן ללא ספק יתרון משמעותי בקטגוריית הרכבים החשמליים, שכן הן מאפשרות לנהגים ראש שקט ובטוח בכל הקשור למציאת עמדת טעינה נוחה ומהירה.

 

אילו סוגי עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן ניתן למצוא?

עמדות טעינה לרכבי פולקסווגן מתחלקות לשני סוגים עיקריים:

טעינה ברמה 2

שיטת טעינה זו מתאימה בעיקר לבית או לעבודה, כשהיא מגיע להספק טעינה של 48 אמפר ומתאימה לנקודת חיבור Type 2. אמנם מדובר בפתרון טעינה איטי למדי, אך מצד שני, זהו פתרון שימושי במיוחד, שכן ניתן להתחבר לעמדה זו באמצעות שקע חשמל רגיל.

טעינה מהירה

עמדת טעינה מהירה היא פתרון נוח ויעיל במיוחד, כשניתן להשתמש בה באמצעות מחבר CCS המתאים כמעט לכל עמדת טעינה ומגיע לקצב טעינה של 125 קילו-וואט, כך שתוך כשעה של הטענה תוכלו להגיע לכ – 80% טעינה.

 

עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן – מהם זמני הטעינה?

מלבד סוגי עמדות ההטענה, כדאי לדעת, כי קיימים נתונים נוספים המשפיעים על זמני הטעינה של הרכבים החשמליים, כמו למשל, קיבולת הסוללה החשמלית. כך, זמני הטעינה לרכבים בעלי קיבולת סוללה גדולה, דוגמת דגמי ID.4, יהיו ממושכים יותר בהשוואה לזמני טעינה רכבים בעלי קיבולת סוללה נמוכה יותר (דוגמת דגמי ID.3).

 

מה המחיר של התקנת עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן?

התקנת עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן צריכה להיעשות על ידי חשמלאי מקצועי ובעל רישיון מתאים, כאשר מחיר התקנת עמדת הטעינה יכול לנוע בין 1,000 ₪ לבין 4,500 ₪ ואף יותר. הגורמים המשפיעים על מחיר ההתקנה הם:

סוג העמדה

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי עמדות טעינה לרכב, החל מעמדות טעינה פשוטות ועד עמדות טעינה מתקדמות וטכנולוגיות, המציעות מגוון אפשרויות שליטה ומעקב מרחוק.

תשתית החשמל

עמדת הטעינה מתחברת בסופו של דבר אל לוח החשמל וככל ותשתית החשמל בעייתית יותר ופחות נגישה, כך מחיר ההתקנה יעלה בהתאם.

מיקום

מיקום עמדת הטעינה משפיע אף הוא על מחיר ההתקנה, כך שככל ועמדת הטעינה תותקן בסמוך למקום חניית הרכב, כך עלות ההתקנה תפחת בהתאם.

 

התקנת עמדת טעינה בבניין מגורים משותף

במידה ואתם מעוניינים להתקין עמדת טעינה חשמלית בבניין משותף, יש לקחת בחשבון מספר גורמים, כמו האם החניה רשומה על שמכם בטאבו, האם נדרשת הסכמה של כלל הדיירים, מהיכן יגיע החשמל וסוגיות נוספות, אותן כדאי להעלות בשלב הראשון מול וועד הבית ובהמשך, מול החשמלאי המתקין.

 

לסיכום

רכבי פולקסווגן מציעים לנו מגוון דגמים של רכבים חשמליים חסכוניים ובעלי טווח נסיעה רחב במיוחד (דגמי ID.3, ID.4 ו-ID. Buzz) ובכדי לשדרג את חווית הנהיגה בהם, כדאי שתחשבו על התקנת עמדת טעינה לרכבי פולקסווגן עם חשמלאי מוסמך ובעל ניסיון, אשר בהתאם לנתונים כמו סוג עמדת הטעינה, מיקום העמדה ותשתית החשמל הקיימת, ייתן לכם הצעת מחיר משתלמת.

צפו: Volkswagen ID.4

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר