תפריט
תפריט

התקנת בית חכם: המדריך המלא למתחילים

התקנת בית חכם על ידי חשמלאי מוסמך, קראו את המדריך המלא לתכנון והתקנת בית חכם. טיפים חשובים, המלצות לבחירת מערכת חכמה ועוד. בואו נתחיל!

מה זה בית חכם?

המונח בית חכם הנו כינוי גנרי למערכת חכמה, מתקדמת, ממוחשבת בעלת פיצ'רים והתקנים מובנים אשר בעצם מנהלת לכם את הבית בצורה אוטומטית, פשוטה, יעילה, זריזה ובעיקר מותאמת לצרכים המתקדמים של רשת חשמל ביתית במאה ה-21.

התקנת בית חכם תאפשר לכם בתור דיירים ליהנות משליטה ובקרה מלאים על מערכות החשמל, המיזוג, החימום, המתגים, מכשירי החשמל ולתכנן בעזרת תכניות מובנות חכמות את ניהול אספקת וניהול רשת החשמל הביתית שלכם ללא מאמץ וללא דאגה.

צריכים שהמזגן יעבוד בשעות מסוימות? צריכים לתכנן את הבוילר לשעות קבועות? מהיום ניתן ובקלות יתרה, כל מה שצריך זה להתקדם למערכת חכמה שתאפשר להם בהשקעה חד-פעמית לתחזק רשת חכמה.

התקנת בית חכם על ידי חשמלאי מוסמך

תכנון בית חכם

על-מנת לתכנן בית חכם צריך ליצור תשתית קיימת להתקנה, בקרה, תכנון ויישום. מערכת הבית החכם אינה מגבילה אתכם בכמעט שום היבט. כמובן שתהליך התקנת בית חכם צריך להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך בלבד אשר יודע ומכיר את הכלים שדרושים על מנת לאפשר לכם התקנה זריזה, יעילה ונוחה ללא תקלות מיותרות או ליקויים.

התקנת בית חכם דוגמאות

השליטה החכמה במוצרים חשמליים עשויה לתרום ליעילות היכולת להפעיל את רשת החשמל הביתית וליצור חיסכון בחשמל.

מערכת ההתקנים ניתנת להזמנה החלה מדולרים בודדים מאתרי קניות פופולריים שחביבים על הצרכן הישראלי. ישנן אפליקציות שונות שיכולות לאפשר לצרכן ליהנות מבקרה על תאורה, מיזוג וכן הלאה.

מערכות מתקדמות יותר עולות כמה אלפי שקלים בודדים ויכולות גם להגיע להרבה יותר מכך בהתאם למורכבות המכשור, איכות המערכת והפיצ'רים שלה. המפסקים החכמים יכולים לאפשר לכם ליהנות מתשתיות מתקדמות יותר.

מערכת בית חכם מומלצת

מערכת בית חכם בשם “SwitchBee” הנה מערכת ייחודית אשר מאפשרת להעניק לצרכן שליטה במכשירי החשמל הביתיים שונים מרחוק ועל-ידי עשיית כן ניתן באמצעות מתגי טאצ' להחליף מתגי בית מיושנים במתגים שיוצרים השלמה עיצובית מרהיבה ונקייה ומשדרגים את מראה הבית.

המערכת כוללת מגוון פתרונות לשליטה על גופי התאורה ומכשירי החשמל. צפו בסרטון המציג את אפשרויות המערכת:

מחפשים מידע נוסף על התקנת בית חכם?

המדריך המלא להתקנת בית חכם ממשיך להתעדכן, ובינתיים נשמח לסייע בכל שאלה נוספת. כתבו לנו בתגובה או צרו קשר: 050-9891234 ונשמח להרחיב ולספק מידע עדכני. 

דידי סיידון הינו חשמלאי מוסמך, בעל ניסיון עשיר בכל עבודות רשת החשמל הביתית וגם מטפל בהתקנות מורכבות יותר לתעשייה ולפרויקטים גדולים יותר.

דידי ישפר לכם את רשת החשמל הביתית בצורה מהירה, יעילה, חכמה ובעיקר מקצועית במחירים הגונים. גם אתם יכולים ליהנות מבית חכם בעזרת הידע והניסיון של דידי. אל תתפשרו על פחות ממקצוען בעבודות החשמל שלכם, פנו עוד היום לבדיקה ראשונית וקבלת הצעת מחיר.

מחפשים חשמלאי מוסמך ברחובות והסביבה? דידי סיידון נותן שירות ברחבי מרכז הארץ והשרון וישמח לספק מידע נוסף בשיחה טלפונית.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר