תפריט
תפריט

מה זה בית חכם וכמה זה עולה?

בית חכם הנו כינוי כללי למערכות דיגיטליות שמתפעלות מכשירי חשמל, מאפשרות לפקד ולשלוט במכשירי החשמל הביתיים שלכם מרחוק ללא צורך להיות נוכחים פיזית בבית. מערכות חכמות אלו הופכות להיות יותר ויותר נפוצות בישראל וברחבי העולם בכלל.

ישנו טווח רחב של דגמים, איכויות, רמות מחירים וסוגים של מערכות בית חכם. בעבר היה נדמה כי מדובר ב"תענוג לעשירים בלבד" או "מותרות", כיום כבר ידוע כי בית חכם היא מערכת נגישה יותר לחלקים רחבים יותר בציבור, בפרט בדגמים הפשוטים יותר. המערכות הללו יכולות לשפר את תצרוכת החשמל שלכם ולתת לכם כלים מעולים לפקד ולקיים בקרה על כלל מכשירי החשמל הביתיים שלכם.

כדי להבין מהו בית חכם נתחיל במונח: IOT, Internet of things, כלומר, יש היום יכולת שליטה ובקרה באינטרנט על הרבה מכשירים ומערכות, בשונה מבעבר הלקוח אינו חייב להיות נוכח או אפילו קרוב למערכת או למכשיר כדי לפקד עליה ולשלוט בה. מערכות מבוססות IOT חוסכות זמן וגם כסף רב. החל מדוד שמש ביתי וכלה בערכות מיזוג, בידור וכיוצא בהללו.

חשמלאי מוסמך להתקנות בית חכם

על-מנת להתקין בית חכם ישנם מספר שלבים והיבטים שצריך לקחת בחשבון. ההתקנה צריכה להתבצע רק על-ידי חשמלאי מוסמך בעל רישיון בתוקף.

בשום פנים ואופן לא מומלץ או כדאי לנסות לעשות זאת לבד, בפרט מכיוון שהמערכות הללו מאוד רגישות ועדינות, התקנה לא מוצלחת או פגיעה ברכיבים יכולה להסב ללקוח נזק טכני וכספי מיותר ולכן רצוי לשלם "קצת יותר" וליהנות הרבה יותר.

ההתקנה מצריכה בקרה ובדיקה ראשונית של חשמלאי מוסמך, לאחר מכן, התאמת המיקום להתקנה לחלל המגורים ולצורתו, וכן לוודא כי הספק החשמל מתאים לצרכים של מערכת הבית החכם.

התקנת בית חכם מצריכה מיומנות וידע מתאימים ולכן חשמלאי מוסמך יחסוך לכם בפועל זמן רב ובמידת מה גם כסף שאולי הייתם מוציאים על שינויים או קנייה חוזרת של המערכות הללו. 

למה נחוץ חשמלאי מוסמך?

דידי סיידון הוא חשמלאי מוסמך בתל אביב מנוסה וותיק מטעם משרד-הכלכלה ובעל הסמכות נוספות. דידי מנוסה בהתקנת בתים חכמים וידע לבצע את העבודה בקלות, יעילות, מהירות יחסית ובעיקר במקצועיות ובאופן בטיחותי.

היבט חשוב במיוחד במשפחות בעלות ילדים ופעוטות בבית. התקנה בטיחותית יכולה להיות ההבדל בין הנאה ממערכת בית חכם ובין נזקים. דידי עובד ברחבי מרכז הארץ והשרון, בעל ניסיון עשיר וזמינות גבוהה יחסית.

הזמינו את דידי לבדיקה ראשונית ולקבלת הצעת מחיר ותדאגו להבטיח לעצמכם התקנה יעילה, זריזה, איכותית ובעיקר בטיחותית של מערכת בית חכם בביתכם ובכך תיהנו מבקרה ופיקוד על כלל מכשירי החשמל ומערכות החשמל הביתיות שלכם.

אל תהססו לפנות לדידי עוד היום. התקנת בית חכם היא צעד נבון, להזמין את דידי להתקין את המערכת היא צעד חכם עוד יותר. צרו קשר ותיהנו מבית חכם ברשת החשמל הביתית שלכם.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר