תפריט
תפריט

בית חכם אלחוטי או קווי: גלו מה ההבדל?

בית חכם אלחוטי או קווי? יצרנו מדריך פשוט שיעזור לכם להחליט. קראו כעת, גלו מה ההבדל וקבלו החלטה נכונה להתקנת בית חכם.

בית חכם אלחוטי על ידי חשמלאי מוסמך

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי מאפשר ליושבי הבית ליהנות ממערכת מתקדמת, חכמה, מועילה ובעיקר כזאת שחוסכת זמן מקום ואפשרות לטפל במערכות רשת-החשמל הביתית ללא חיבור קווי בכבלים.

היתרון המשמעותי בכך הוא ביכולת של בית חכם אלחוטי לאפשר ללקוחות ליהנות מכלים יישומיים טובים יותר שבהם יש בקר ומערכת שמסייעת להפעיל את הפיקוד על הבית החכם באמצעות חיווט חשמלי, הנעה, הפניה ומיקום של המערכת החכמה בתור גורם שמופעל באמצעות בקר ומאפשר ללקוחות ליהנות מרשת חשמלית איתנה, עדכנית, יציבה וטובה יותר.

המערכות הללו מאפשרות בצורה פשוטה וקלה ליצור קשר אלחוטי שמאפשר להקים מערכות חשמל נשלטות ופרדות שמופקדות על: תאורה, תריסים, תרחישים כוללים, נוכחות, וכן הלאה. המערכת הזאת מאפשרת לעשות שימוש ברשת חשמל "רגילה" במקביל להפעלת כלל מערכות הבית החשמליות ללא צורך בחיווט.

בית חכם קווי

בהתאם לשיטה הקווית, חוטי חשמל שונים ומעגלי התאורה שלהם כמו למשל: תריסים, צלונים, תנורי אמבטיה, מזגנים, דוד חשמלי וחימום תת רצפתי באים לידי ביטוי בצורה מרוכזת ללוח החשמל ומחוברים לבקרים המפעילים אותם בהתאם להוראות הבקר הראשי של המערכת.

המתגים הללו מותקנים בקירות הבית ומחוברים אף הם בקווי תקשורת אל הבקר הראשי שנמצא בלוח החשמל, ומכאן ישנה חשיבות יתרה ליכולת של הבקרים הללו ליצור רשתות חשמליות מרחיבות וטובות יותר.

כלומר, לשפר מהותית את הנצילות החשמלית והיחס בין הבקרים ובין התוצרים של הפעילות הזאת.

לוחות החשמל מכילים לוחות עם חיווט כפול, העלויות הללו יכולות להאמיר אם מדובר במערכות מתקדמות יותר. במערכת קווית הבקר הראשי מקבל את הפקודות ישירות מהמפסקים על-גבי תשתית התקשורת ומבצע את התרחיש הרצוי לו.

מה ההבדל בין בית חכם אלחוטי לבית חכם קווי?

ההבדל בין מערכת קווית לאלחוטית היא בעיקר בנושא החיווט החשמלי, כלומר, עד כמה המערכת מושתתת על ניהול של רשת בחיבור ישיר לעומת אלחוטי.

לכל מערכת יש יתרונות וחסרונות, יחד עם זאת, ניכר כי בעיקר יש הבדל ברמות המחירים. עלות בית חכם תשתנה בהתאם לדרישות הלקוח, המערכת הנבחרת ועוד.

כלומר, המערכות האלחוטיות הן לעיתים נוחות יותר במחיר כאשר המערכת בסיסית יותר. מערכת קווית יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים, בהתאם לכך, יש חשיבות יתרה לבחירת המערכת בהתאם לצורך של הדיירים, תקציב ושמירה על תקינות הציוד והמכשירים.

זקוקים למידע נוסף על התקנות בית חכם?

נשמח לסייע בכל שאלה, למענה מהיר חייגו: 050-9891234

אם ברצונכם להתקין מערכת בית חכם מתקדמת בהתאם לרשת-החשמל הביתית שלכם הזמינו לביקורת ראשונית עוד היום את דידי סיידון – חשמלאי מוסמך בתל אביב והסביבה.

דידי מתמחה בכל עבודות החשמל הביתיות, הן ללקוחות פרטיים והן לתעשייה ובהתאם לכך ניתן להבחין כי דידי יוכל לשפר משמעותית את היכולת שלכם ליהנות מרשת חשמל איכותית ויציבה יותר לאורך זמן.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר