תפריט
תפריט

בדיקת תקינות הארקה בבית ובעסק

בדיקת תקינות הארקה

בדיקת תקינות הארקה בבית או בעסק הינה פעולה חשובה וקריטית למניעת סכנות ותקלות עתידיות.

בכל רשת חשמל ביתית ישנה חשיבות יתרה לבדיקת תקינות הארקה של רשת החשמל הביתית, מדובר בנושא קריטי מאוד במערכת החשמל הביתית, במקרים רבים ישנה סכנת התחשמלות בהתאם למוליך ההארקה המחבר בין לוח החשמל ועד צינור המים הראשי או אלקטרודת חשמל הנעוצה באדמה.

גם להארקה ישנו בלאי טבעי והיא עלולה להיפגם עם הזמן, גורם שיכול להוביל הלכה למעשה לסכנת התחשמלות. מסיבה זו בדיוק יש להזמין חשמלאי מוסמך לבדיקת תקינות הארקה.

בדיקת תקינות הארקה על ידי חשמלאי

למה צריך לבצע בדיקת תקינות הארקה?

בדיקת הארקה מהווה בדיקה שתסייע לכם לשמור על תקינות ההארקה הביתית שלכם ולאפשר לכם להבטיח לכם ולבני ביתכם הארקה תקינה בסביבתכם, השימוש בזרמים חשמליים מאפשר למכשירי חשמל בעלי גופים מתכתיים ליצור זרמים חשמליים בהתאם לתקנות בטיחות מחמירות, מניעת שימוש במים וכן הלאה.

אל תוותרו על בדיקה של חשמלאי מוסמך, ובטח שאל תנסו לעשות זאת לבדכם, מדובר בבדיקה מורכבת ומסוכנת מאוד, בהתאם לכך, רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע זאת באופן מלא, שלם ובטיחותי. כאשר מדובר בבדיקת תקינות הארקה, ישנה חשיבות למניעת סכנת התחשמלות.

איך מבצעים בדיקת תקינות הארקה?

בשלב הראשון, חשוב לציין שלא לקוח הקצה יבדוק את ההארקה הביתית, אלא חשמלאי מוסמך בלבד, וזאת בהתאם לתקנים ונהלים מקובלים בתחום, חשמלאי מוסמך יערוך בדיקות עם מכשיר ייעודי שמותאם לכך, וזאת בהתאם לבדיקת גודל החיבור החשמלי הראשי שנמצא במקום זה.

לאחר מכן, החשמלאי יקבל ערכים עם תוצאות, במידה והערכים הללו לא יהיו תקינים, הוא יתקין חיבור למוליך אשר יהיה בסמיכות לפס הארקה בלוח החשמל, ולאחר מכן ימשיך על לצנרת המים הביתית.

בהתאם לכך, אם חיבור זה לא יתאפשר, הטכנאי יפנה לנעיצת אלקטרודות חשמל בקרקע הבית, ולאחר מכך יחבר אליו מוליך חשמלי. באופן הזה, הבדיקה הזאת תאפשר לחשמלאי לבדוק את תקינות ההארקה ולשמור על רשת החשמל הביתית שלכם מפני סכנת חשמול או בעיות בהולכה.

מדוע חשובה להיעזר בחשמלאי מוסמך לביצוע הבדיקה?

רק חשמלאי מוסמך הוא בעל תעודה מתאימה ממשרד הכלכלה לטיפול ברשת החשמל הביתית שלכם, באופן הזה תוכלו להבטיח כי רק מקצוען יטפל ברשת החשמל הביתית שלכם.

אל תנסו לחסוך בעלויות או לחילופין לעשות זאת לבד, מדובר בסכנת נפשות. הזמינו את דידי עוד היום ותבטיחו לעצמכם בדיקת תקינות הארקה ופתרונות לכל רשת החשמל הביתית שלכם.

בבדיקה זו ניתן גם להתייעץ לגבי חיווט שקע תלת פאזי עם חשמלאי מוסמך. שימו לב, בדיקות חשמל מהוות גורם מורכב ומסוכן, לא מומלץ בכלל לנסות לטפל בכך לבד.

לסיכום

לסיכום, פנו לדידי-חשמלאי מוסמך עוד היום לבדיקת תקינות הארקה.

דידי הנו בעל ניסיון עשיר בכל עבודות החשמל הביתיות ובכלל, דידי ישמח לבוא לבדיקה ראשונית ללא התחייבות וקבלת הצעת מחיר.

דידי זמין ונגיש ברמה גבוהה ומספק שירותים מעולים במחיר סביר. אל תהססו, פנו לדידי עוד היום ותיהנו מרשת חשמל ביתית בטוחה ותקינה. 

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר