תפריט
תפריט

בדיקת רישיון חשמלאי: מזמינים חשמלאי? וודאו שהוא מוסמך

בדיקת רישיון חשמלאי היא פעולה הכרחית בכל הזמנה של חשמלאי לביצוע עבודות חשמל. קראו כיצד לבדוק האם החשמלאי בעל רישיון?

בהתאם לחוק במדינת-ישראל, עולה כי כל העוסק בביצוע עבודות חשמל מחויב בהחזקת רישיון חשמל תקף ומתאים לסוג העבודה בה הוא עוסק בטיפול ברשתות-חשמל. אדם שמטפל ברשתות-חשמל ללא הסכמה לכך עובר על החוק, זוהי עבירה פלילית.

בדיקת רישיון חשמלאי מוסמך בביצוע עבודות חשמל

מה קובע החוק לגבי רישיון חשמלאי?

חוק החשמל מגדיר את "ביצוע עבודות החשמל" בתור התקנה, בדיקה, שינוי, תיקון או פירוק של מתקן חשמל לרבות השגחה על ביצוע עבודות בהתאם להיבטים הטכניים לביצוע התיקון.

דידי סיידו הנו בעל הסמכה של חשמלאי מוסמך מטעם משרד-הכלכלה, וכן בוגר לימודי הנדסאי חשמל. דידי עומד בכל הדרישות והתקנים ומוסמך לטפל ברשתות-חשמל מורכבות וכן בתיקונים ביתיים.

ישנם סוגים שונים של רישיונות לביצוע עבודות חשמל, והם מתאימים לסוגים השונים של הטיפול בעבודות החשמל. דידי הינו חשמלאי מומלץ בתל אביב והסביבה, צרו קשר למענה מהיר של חשמלאי מוסמך.

רישיון חשמל מגדיר את ההרשאות של החשמלאי אשר מחזיק ברישיון. אופן הטיפול ברשת החשמל יתקיים בהתאם להרשאות של המחזיק בהן.

כיצד לבצע בדיקת רישיון חשמלאי?

על מנת לבצע בדיקת רישיון חשמלאי, יש להכיר את הנהלים. לכל חשמלאי מוסמך ישנה תעודה מטעם משרד-הכלכלה אשר מוכיחה כי הנ"ל עבר בהצלחה את דרישות הסף לקבלת תעודת חשמלאי מוסמך.

ישנם בעלי מקצוע אשר אינם בעלי התעודה ובכך הם עוברים על החוק עבירה חמורה, יש לקחת בחשבון כי רק אדם בעל תעודה מוסמך מטעם המדינה ומשרד-הכלכלה לטפל ולתחזק ברשתות-חשמל ביתיות.

כמו-כן, אדם אשר אינו פועל בהתאם לכך מסכן אתכם ואת בני משפחתכם. דרשו מכל חשמלאי המגיע אליכם לראות תעודה.

מדוע חשוב לבדוק את רישיון החשמלאי?

בכל הנוגע לטיפול ברשתות-חשמל ביתיות בכלל ובתיקונים מורכבים בפרט, ישנה חשיבות מהותית להסמכה, ידע וניסיון, במיוחד כאשר מדובר במשפחות בעלות ילדים קטנים ופעוטות.

טיפול של אדם לא מוסמך או לא מנוסה יכול להסתיים חלילה במפגע או באסון. אל תתפשרו על פחות ממקצוען בכל הנוגע לטיפול ברשת-החשמל הביתית שלכם. רק חשמלאי מוסמך הנו גורם מורשה מטעם משרד-הכלכלה לטפל בתיקונים ובעבודות חשמל בביתכם.

סיידון דידי – חשמלאי מוסמך

הקפידו לבצע בדיקת רישיון חשמלאי במהלך החיפוש אחר חשמלאי לביצוע העבודה הנדרשת. דידי סיידון הנו חשמלאי מוסמך והנדסאי חשמל בעל ניסיון עשיר של כ-15 שנים בתחזוקה, טיפול ותיקון של רשתות-חשמל ביתיות ותעשייתיות.

דידי מעניק שירות ביישובים רבים באזור המרכז ומטפל בכלל עבודות החשמל. כאשר אתם מזמינים את דידי אתם מבטיחים לעצמכם אמינות, שירותיות, אדיבות, מקצועיות ובעיקר הגינות.

אל תהססו לפנות לדידי עוד היום על-מנת להזמין אותו לייעוץ ראשוני ובדיקה ללא התחייבות ולקבלת הצעת מחיר. דידי הינו חשמלאי מוסמך ומומלץ ברחובות והסביבה, ומציע שירות במרכז הארץ.

בכל הנוגע לטיפול ברשת החשמל הביתית שלכם, אל תתפשרו על איכות כדי לחסוך, הזמינו מקצוען ותבטיחו לעצמכם רשת חשמל תקינה, בטיחותית שתשרת אתכם לשנים רבות הלאה.

לסיכום- דידי סיידון חשמלאי מוסמך מומלץ עבורכם לכלל עבודות החשמל הביתיות. בין אם מדובר בתיקון פשוט וקטן ובין אם מדובר בהתקנה מורכבת יותר או תשתית, דידי אוחז בניסיון עשיר בכלל עבודות החשמל ויוכל להעניק לכם פתרונות טכניים ומקצועיים אשר ישרתו אתכם לשנים רבים על-מנת לשמור על בטיחות ואיכות חיים טובה יותר.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר