תפריט
תפריט

איתור קצר חשמלי בבית או בעסק

איתור קצר חשמלי בבית פרטי, בניין דירות או במשרד עסקי ותיקון מקצועי הנה פעולה מקצועית שחייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך.

כיצד נעשה איתור קצר חשמלי?

על-מנת לאתר קצר חשמלי בבית פרטי, בניין דירות או במשרד עסקי ישנו צורך להבין מניין מגיע מקור הקצר, כלומר, לנסות לאתר, לאפיין ולאחר מכן גם לטפל בתקלה. הטיפול בכך מצריך טיפול והתערבות של חשמלאי מוסמך בלבד, הן משיקולי בטיחות והן משיקולי מקצועיות.

בהתאם לכך, חשוב להקפיד לבדוק תעודת חשמלאי מוסמך בכניסה לביתכם מטעם משרד הכלכלה. אם החשמל קפץ בביתכם יש צורך לנקוט במספר אמצעי בקרה ובטיחות כדי לגלות את מקור התקלה. חלק מהטיפול בכך הוא איתור של המתגים החשמליים בלוח החשמל בביתכם.

מתג זה אחראי על זרם החשמל לכל הבית, כפתור הפחת אחראי על זרימת החשמל בביתכם, הוא קופץ במקרה של סכנת התחשמלות. יתר המתגים מספקים זרם חשמלי לאזורים אחרים בבית.

במידה והמפסק הראשי קפץ משמע שיש קצר בין חוטי החשמל ברשת החשמל הביתית שלכם. מרבית הקצרים בבית מגורים סטנדרטי נובעים מתקלות בבית המנורה או בעקבות חדירת מים אל תחתית דוד החשמל וגרימת קצר.

איתור קצר חשמלי על ידי חשמלאי מוסמך

טיפול בתקלה לאחר איתור קצר חשמלי

כדי לבצע תיקון קצר חשמלי יש קודם כל צורך באיתור המקור ולאחר מכן החלפת חיווט או נורה ובדיקה שאין חיבורים חשופים או אזורים שיכולים להיחשף לרטיבות, זה יכול לגרום לסכנת התחשמלות.

חשמלאי מוסמך ייגש לארון החשמל על-מנת לבדוק איזה מתג קפץ, במרבית המקרים זה יהיה כפתור הפחת או המפסק הראשי, החשמלאי ינסה להרים את המתגים הללו ולראות האם התקלה חוזרת שוב פעם.

במידה וכן עליו לאתר את הגורם ולהוריד את כל המתגים כלפי מטה. לאחר מכן, יש להרים את המתגים כל פעם בנפרד ולראות מהם הגורמים לפחת להפסיק לקפוץ.

חשמלאי מוסמך לתיקון קצר

דידי סיידון הוא חשמלאי מוסמך בתל אביב והסביבה מטעם משרד-הכלכלה הישראלי ובעל הסמכות נוספות בכל תחומי הטיפול בחשמל ביתי ותעשייתי. השירות שמציע דידי כולל גם איתור קצר חשמלי ותיקון.

דידי בעל ניסיון רב ויכולת לטפל בכל תקלות החשמל, להתקין מערכות ביתיות ותעשייתיות ובעיקר לתת לכם שקט בכל מה שנוגע לרשת החשמל הביתית שלכם ביעילות, מקצועיות ובמחיר הגון. אם יש לכם קצר חשמלי בבית אל תהססו, פנו לדידי עוד היום ותיהנו מרשת חשמל ביתית תקינה, איכותית ובעיקר נטולת תקלות.

אל תנסו להתמודד לבד עם התקלה או לחסוך. רק חשמלאי מוסמך הנו בעל הסמכה לטפל ברשת החשמל הביתית שלכם.  הטיפול בקצר חשמלי מצריך בדיקה ראשונית, התאמה ותיקון.

דידי יטפל לכם בתקלה במהירות, יעילות, קלות ובעיקר בצורה שתאפשר לכם ליהנות מרשת חשמל תקינה ללא קצרים. תקלה כזאת יכולה להיות טורדנית ומהווה סכנה של ממש בחודשי החורף כאשר ילדים מצויים בבית, יש להימנע מלהשאיר חוטים חשופים או חיבורים לא גמורים.

פנו לדידי עוד היום ותיהנו משקט נפשי וביטחון ברשת החשמל הביתית שלכם.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר