תפריט
תפריט

איך יודעים אם יש תלת פאזי בדירה? בדיקה פשוטה

איך אפשר לדעת האם יש תלת פאזי בדירה? פשוט, קראו על הדרך שלנו לביצוע בדיקה פשוטה שתאפשר לכם לזהות בוודאות האם יש לכם חשמל תלת פאזי בדירה.

אנשים רבים אינם בטוחים האם החיבור ברשת החשמל הביתית שלהם היא תלת-פאזי או חיבור חד-פאזי. על-מנת לדעת בבירור מומלץ להזמין חשמלאי מוסמך שיבדוק את חיבור הפזות בביתכם.

בדיקת תלת פאזי בדירה על ידי חשמלאי מוסמך

איך לבדוק האם יש לכם חשמל תלת פאזי בדירה?

החשמלאי ייגש ללוח החשמל שלכם ויפתח את הארון, לאחר בדיקת המפסקים שעל לוח החשמל  הוא יבחן את המפסק הימני ביותר. במידה והוא מפסד יחיד, מדובר בלוח חד-פאזי, אם הוא מכיל שלושה מפסקים מדובר בלוח חשמל תלת-פאזי.

בנוסף, החשמלאי המוסמך יבדוק את תקינות חיבור ההארקה בביתכם בעזרת "לופ טסטר", מדובר  באביזר בסיסי מאוד שמיוחד לבדיקת החיבורים, החשמלאי המוסמך יכול לבנות תקע ולחבר אליו בתי תקע חד-פאזיים ולהעביר את השקע בין שלושתם. באופן הזה תתאפשר יצירה של חיבור תלת-פאזי ברשת החשמל הביתית שלכם.

מה ההבדל בין חד פאזי לתלת פאזי?

בין חיבור חשמל חד פאזי לתלת פאזי ישנו הבדל של עד פי שלושה באספקת החשמל, בעוד שחיבור תלת-פאזי מכיל שלוש פאזות של 25 אמפר, סה"כ 75 אמפר, פאזה אחת מכילה 25 בלבד. מסיבה זאת יש לכך השפעה מהותית על יכולת אספקת החשמל הביתית שלכם. בחיבור תלת פאזי ישנה אפשרות בולטת הרבה יותר לחבר מספר מכשירי חשמל ביתיים רב יותר לחיבור חשמלי וליהנות מאספקת חשמל איתנה ויציבה הרבה יותר.

כמובן שאיכות ועוצמת רשת החשמל הביתית שלכם גם תשתפר בהתאם, מומלץ לקבל ייעוץ ראשוני מחשמלאי מוסמך בלבד בנושא.

האם כדאי לעבור לחשמל תלת-פאזי?

במרבית הבתים החדשים שנבנים היום, ישנו תכנון לצריכה גבוהה יותר של חשמל מלכתחילה, ולכן מתקינים מערכת חשמל תלת-פאזית. כפי שנאמר קודם לכן, האספקה היא 25 אמפר, כפול 3, כלומר, 75 אמפר ברחבי הרשת הביתית.

היכולת של רשת כזאת לעמוד בעומסי חשמל רבים היא איתנה הרבה יותר. בנוסף, למערכת זו יש גיבוי במידה ופאזה אחת אינה תקינה. במידה ואתם גרים בבית ישן, יש להחליף את החוטים לאחר ביקורת של חשמלאי מוסמך.

רק חשמלאי מוסמך מורשה על-ידי משרד-הכלכלה להתקין לכם חיבור תלת פאזי ביתי. אל תנסו לחסוך או לטפל בכך לבד.

התקנת חשמל תלת פאזי בדירה

כמו-כן, מעבר לחיבור תלת-פאזי משרד משמעותית איך איכות החיים של בני הבית, לאחר התקנת החיבור החדש לא תחששו יותר לקריסת מערכת החשמל הביתית או מעומס יתר על הרשת. מדובר בהבדל עצום בנצילות ובקיבולת החשמל הביתית. פנו רק לחשמלאי מוסמך על-מנת שיטפל לכם בהתקנת הרשת.

לסיכום, פנו לדידי-חשמלאי מוסמך עוד היום, דידי הנו בעל ניסיון עשיר בכל עבודות החשמל הביתיות ומעניק שירות ברחבי מרכז הארץ. דידי מתמחה בהתקנות ותיקונים מורכבים וכלה בתיקונים הפשוטים ביותר, אל תהססו ופנו לדידי עוד היום על-מנת לקבל פגישת ייעוץ ובדיקה ללא התחייבות והצעת מחיר.

צרו קשר עוד היום על-מנת לתאם פגישה ותיהנו מרשת חשמל ביתית תקינה ובטיחותית יותר בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר