תפריט
תפריט

התקנה או החלפה של לוח חשמל – מתי להחליף וכמה זה יעלה?

התקנת והחלפת לוח חשמל – המדריך המלא

התקנה או החלפה של לוח חשמל הן עבודות חשמל מורכבות והעלות שלהן משתנה בהתאם לגודל וצריכת החשמל. קראו מתי ולמה להחליף את לוח החשמל ודעו כמה זה יעלה לכם.

כלי העבודה של חשמלאי לטובת התקנה או החלפה של לוח חשמל

מה זה לוח חשמל?

לוח חשמל ביתי הנו לוח אשר מאגד בתוכו את כלל הפעילות החשמלית של חיבורי תלת פאזי מוגן או חיבור חד-פאזי שכולל את כלל החיבורים החשמליים של הבית.

אנשים רבים בוחרים להחליף את הלוח החשמלי שלהם מ-16 ל-24. וזאת מכיוון שאספקת החשמל שלהם חלקית ולא מספיקה לצרכים ולדרישות של העידן המודרני. כלומר, מותאם בצורה ברורה וגלויה לאספקת החשמל בבית מגורים. צרו קשר עם חשמלאי מומלץ על מנת לקבל הצעת מחיר להחלפת חיבור לאחד מתקדם יותר. לוח החשמל הביתי שלכם מהווה עוגן משמעותי ביחס למעבר מחיבור חד-פאזי לתלת-פאזי.

בין אם אדם רוצה להזמין היום שירותי תיקון לוחות חשמל ובין אם מתעניין בהתקנת לוח חשמל חדש, ישנה חשיבות יתרה לכך שהשירות יסופק על-ידי חשמלאי מוסמך בלבד.

נשמח לסייע לכם בכל שאלה, צרו קשר על מנת לדעת האם לבצע התקנה או החלפה של לוח חשמל.

מתי ולמה צריך להחליף לוח חשמל?

יש להחליף לוח חשמל ברגע שהוא נעשה בלוי יותר או לחילופין כאשר יש צורך להעביר את הלוח מחיבור חד-פאזי לתלת-פאזי.

הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, הן בבחינת צורך לשדרג את רשת החשמל הביתית, הן בבחינת היכולת של רשתות-חשמל ביתיות להיות בעלות עוצמת פעילות רבה יותר ובהתאם לכך לשפר את נצילות רשת החשמל הביתית שלכם.

כמו-כן, ישנם אנשים אשר שואפים להחליף את לוח החשמל כדי לוודא תקינות לקראת ביקורת של חברת-החשמל.

כמה עולה להחליף לוח חשמל?

החלפת לוחות חשמל תלויה בגודל לוח החשמל, בין אם מדובר בלוח דירתי שמגיע בגדלים שונים בהתאם למספר המעגלי של החשמל בדירה.

בדירות שבהן צריכת החשמל היא נמוכה עד בינונית, נצפה לראות לוחות חשמל קטנים יחסית עם כ-10-12 מקומות למאמ"תים (פיוזים), לעומת-זאת, בדירות עם צריכת חשמל גבוהה, מותקנים לוחות חשמל גדולים יותר מ-24 עד 48 מקומות בלוח. לוח חשמל עד 12 מקומות יעלה אחרת מלוחות גדולים יותר.

כמה עולה להתקין לוח חשמל?

 מחיר התקנת לוח חשמל מושפע ממספר קריטריונים כמו למשל: גודל הלוח, היקף הפעילות שלו, האם מדובר בחיבור חד-פאזי או תלת-פאזי וכן הלאה. על-כן, המדדים הללו משפיעים בצורה יתרה על היכולת של חשמלאי מוסמך להעריך את היקף העבודה ולתת הצעת מחיר הגונה בהתאם להיקף העבודה ולמורכבות שלה.

זקוקים למידע נוסף על התקנה או החלפה של לוח חשמל?

דידי סיידון הנו חשמלאי מומלץ ומוסמך בעל ניסיון עשיר של שנים רבות בכל עבודות רשת החשמל הביתיות, הן ביחס לפרויקטים קטנים יותר והן ביחס לפרויקטים מורכבים יותר. דידי מתמחה ביצירת פתרונות טכניים מובנים לרשתות חשמל ביתיות וגם לעסקים. למידע נוסף ושאלות בנושא התקנה או החלפה של לוח חשמל, צרו קשר: 050-9891234.

לפרטים נוספים וטיפים להתנהלות חשמל נכונה, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

זקוקים למענה מהיר?

השאירו פרטים לשיחה עם חשמלאי מוסמך:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print

עשוי לעניין אותך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

השאירו פרטים למענה מהיר או חייגו:

זקוקים לייעוץ של חשמלאי מוסמך?

חייגו עכשיו למענה מהיר

או השאירו פרטים ואנו ניצור קשר